se22_logo-01

ANKIETA OCENY WYKŁADÓW DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW

    Prosimy o ocenę wykładów na których uczestniczyłeś/aś w skali od 1 (najniższa ocena) do 5 (najwyższa ocena).
    Przy wypełnianiu użyj adresu e-mail z którego wysłałeś swoje pierwotne zgłoszenie.

    Dzień pierwszy - piątek, 4 listopada 2022, Hotel DoubleTree by Hilton

    Boardroom

    Boardroom / 09:00


    Badania psychoakustyczne
    Wspierane przez Lauda Audio.

    b/d12345

    Sala A

    SALA KONFERENCYJNA A / 09:00


    dr Jan Felcyn:
    Podcast w Twoim domu.
    O tym jak nagrać się/kogoś we własnym domu i zrobić to tak, by uszy nie więdły 😀

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 11:00


    dr Piotr Pękala:
    Absorbery akustyczne:
    podział, właściwości, modelowanie.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 13:00


    dr Michał Gałuszka:
    Mityczne właściwości styropianu - izolacyjność
    akustyczna dla opornych.
    Czym jest izolacyjność akustyczna, jakie są jej rodzaje oraz jak ją poprawić. Teoria przeplatana przykładami praktycznymi z zakresu zagadnień izolacyjności akustycznej, które powinno się uwzględnić przy organizacji miejsca do pracy z dźwiękiem.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 15:00


    dr Piotr Pękala:
    Modelowanie numeryczne pomieszczeń w procesie
    adaptacji akustycznej.
    Przykłady wykorzystania oprogramowania do modelowania własności akustycznych pomieszczen oraz doboru i rozmieszczenia ustrojów akustycznych.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 17:00


    Przemysław Ślużyński:
    Wszystko co chcielibyście wiedzieć o reampingu, ale
    boicie się zapytać.
    Wady, zalety oraz kreatywne zastosowanie reampingu w domowym i w profesjonalnym studio nagrań.

    b/d12345

    Sala B

    SALA KONFERENCYJNA B / 09:00


    Marcin "Mały" Górny:
    Time, groove, równo, nierówno i co z tym zrobić?
    Edycja czasowa plików dźwiękowych na wybranych przykładach.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA B / 11:30


    Marcin Gajko:
    Budowanie emocji w miksie.
    Na przykładach własnych produkcji pokażę jak budować dynamikę emocjonalną w piosence.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA B / 14:00


    dr inż. Magdalena Piotrowska:
    Mastering na winyla, czyli o czym musisz wiedzieć przygotowując materiał dźwiękowy na płytę winylową?
    Zasada działania i proces produkcji płyty winylowej. Czym różnią się pliki do dystrybucji cyfrowej od plików dedykowanych na płytę winylową? Przykłady dźwiękowe ilustrujące różnice pomiędzy medium oraz błędy w test pressach.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA B / 16:30


    Marcin Gajko:
    Miks perkusji akustycznej i elektronicznej.
    Case study sekcji rytmicznych opartych na bębnach akustycznych vs bębny oparte na próbkach.

    b/d12345

    Sala C

    SALA KONFERENCYJNA C / 09:00


    Polsound:
    Warsztaty Hands on - indywidualne odsłuchy i miks
    na DiGiCo i Meyer Sound.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 10:00


    Polsound - Paweł Daszkiewicz:
    Dźwięk przestrzenny na żywo
    Meyer SoundSpaceMap Go.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 11:00


    Polsound - Robert Kondziela:
    Realizacja dźwięku w teatrze - DiGiCo soft
    teatralny dla stołów serii SD(T).

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 12:00


    Polsound - Robert Kondziela:
    Dźwięk przestrzenny w teatrze.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 13:00


    Polsound - Paweł Daszkiewicz:
    Dźwięk przestrzenny na żywo
    Meyer Sound SpaceMap Go.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 14:30


    Polsound - Paweł Danikiewicz:
    Domowe studio profesjonalnej jakości - pierwsze
    kroki z mikrofonami Shure i interfejsami TASCAM.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 16:00


    Polsound - Paweł Daszkiewicz:
    Monitory odsłuchowe najwyższej
    klasy - Meyer Sound.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 17:00


    Polsound:
    Warsztaty Hands on - indywidualne odsłuchy i miks
    na DiGiCo i Meyer Sound.

    b/d12345

    Sala D

    SALA KONFERENCYJNA D / 09:00


    Konsbud Audio:
    Indywidualne odsłuchy monitorów
    studyjnych Genelec.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 11:00


    Konsbud Audio - Jacek Majewski:
    Genelec - dobór, lokalizacja i kalibracja monitorów odsłuchowych.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 13:00


    Konsbud Audio:
    Indywidualne odsłuchy monitorów
    studyjnych Genelec.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 15:00


    Konsbud Audio - Jacek Majewski:
    Genelec - mastering w trudnym
    środowisku odsłuchowym.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 17:00


    Konsbud Audio:
    Indywidualne odsłuchy monitorów
    studyjnych Genelec.

    b/d12345

    Sala E

    SALA KONFERENCYJNA E / 09:00


    Piotr Madziar:
    Mikrofony, mikrofony…
    Przekrojowy wykład o mikrofonach i mikrofonowaniu, w tym systemy stereo, surround i immersyjne.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 11:00


    Soundtrade
    Grzegorz Wełna i Michał Niezbecki:

    Więcej mikrofonów! Mikser wytrzyma! - czyli duża
    orkiestra w jeszcze większej sali.
    Opis różnych sposobów technicznych realizacji rozbudowanego składu orkiestrowego. Na przykładzie produkcji koncertu "Visual Concert - Koncert Muzyki Filmowej i Epickiej" na cyfrowych systemach miksujących marki Midas.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 13:00


    Soundtrade
    Marcin Bors i Paweł Kałwak:

    fonoplastykon.LIVE - Na żywo nawet w studio.
    Muzyk i producent Marcin Bors zaprezentuje ideę autorskiego cyklu fonoplastykon.LIVE - wyjątkowych sesji nagrań studyjnych zrealizowanych "na setkę" dzięki wykorzystaniu rozwiązań oferowanych przez takie marki jak beyerdynamic, Midas i Behringer.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 15:00


    Soundtrade
    Maciej Wasio:

    Brzytwa Ockhama - podstawowe narzędzie miksu.
    Jakie narzędzia są tak naprawdę niezbędne do realizacji dobrej płyty? Czy jest konieczny do tego zaawansowany DAW, pakiety wtyczek premium i wysokiej jakości monitory bliskiego pola? Czy może wystarczą podstawowe narzędzia i dobre słuchawki? Maciej Wasio podzieli się wieloma refleksjami na przykładzie swoich doświadczeń.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 17:00


    Soundtrade
    Maciej Szewczyk:

    Systemy nagłośnieniowe przyszłości – przemieszczanie dźwięku za pomocą komputera.
    Analiza zasad działania systemów nagłośnieniowych Adaptive amerykańskiego producenta EAW - Eastern Acoustic Works – bazujących na technologii formowania wiązki za pomocą matryc głośnikowych o wysokiej rozdzielczości.

    b/d12345

    Sala F

    SALA KONFERENCYJNA F / 09:00


    Tomasz Zajma:
    Hear Technologies - Profesjonalne
    systemy odsłuchowe.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 11:30


    Przemysław Ślużyński:
    Diboxy w studiu i na estradzie: historia, rodzaje, zastosowania.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 14:00


    Jakub Mikołajczak:
    Projektowanie systemów nagłośnieniowych w pomieszczeniach silnie pogłosowych.
    Optymalizacja systemu nagłośnieniowego w trudnych warunkach pogłosowych przy wykorzystaniu oprogramowania predykcyjnego.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 16:30


    Krzysztof Łangowski:
    Radial - dystrybucja analogowego sygnału
    fonicznego na scenie – wyzwania i rozwiązania.

    b/d12345

    Sala Balowa 1

    SALA BALOWA 1 / 09:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 10:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 11:00


    Audioversity
    Imersja Wspomaganie akustyki
    (AVIXA RU — Part 1).
    Seminarium obejmuje zagadnienia związane z fizyką, rodzajami i metodami projektowania systemów wspomagania akustyki. Działąjący system immersyjny zostanie wykorzystany do zademonstrowania i wyjaśnienia koncepcji hybrydowo-regeneratywnego wspomagania akustyki.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 13:00


    Audioversity
    Imersja Miksowanie obiektowe (OBA)
    (AVIXA RU — Part 2).
    Seminarium obejmuje fizykę, projektowanie i metody imersyjnego miksowania obiektowego (OBA).Działający system immersyjny zostanie wykorzystany do zademonstrowania i wyjaśnienia: koncepcji immersyjnego systemu głośnikowego, procesu pre-produkcji, panoramowania i automatycznego śledzenia obiektów audio.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 15:00


    Badania psychoakustyczne

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 17:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 18:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    Sala Balowa 2

    SALA BALOWA 2 / 10:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 12:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 14:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 16:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 18:00


    Badania psychoakustyczne

    b/d12345

    Kino

    Kino / 09:00


    Konferencja Play Fair
    Play Fair

    b/d12345

    Dzień drugi - sobota, 5 listopada 2022, Hotel DoubleTree by Hilton

    Boardroom

    Boardroom / 09:00


    Badania psychoakustyczne
    Wspierane przez Lauda Audio.

    b/d12345

    Sala A

    SALA KONFERENCYJNA A / 09:00


    Ruben Van der Goor:
    Speech Intelligibility — Theory and Praxis.
    Physical background and practical application of Speech Transmission Index.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 11:00


    prof. Jędrzej Kociński:
    Psychoakustyka: Jak sposób działania układu
    słuchowego wpływa na realizację nagrania.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 13:00


    dr inż. Bartłomiej Chojnacki:
    Adaptacja akustyczna. Ile kosztuje domowe studio?
    Planowanie budżetu adaptacji akustycznej przy budowie domowego studia na przykładzie konkrentych przypadków i rozwiązań.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 15:00


    dr inż. Marcin Zastawnik:
    Jak łatwo i dobrze nagrać dźwięk do wideo?
    Praktyczne zajęcia z doboru sprzętu, realizacji nagrania a następnie postprodukcji audio do produkcji internetowych.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA A / 17:00


    Henrik Moeller - Akukon:
    Challenges of designing multipurpose halls.

    b/d12345

    Sala B

    SALA KONFERENCYJNA B / 09:00


    Marcin "Mały" Górny:
    Jak aranżacja utworu wpływa na brzmienie miksu.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA B / 11:30


    Grzegorz Piwkowski:
    Mastering nagrań - nowe wyzwania.
    Mastering to proces twórczy w pracy nad nagraniem - czy wkrótce będzie realizowany wyłącznie przez algorytmy sztucznej inteligencji?

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA B / 14:00


    Adam Toczko:
    Miks bez tajemnic.
    Case study Polskie Znaki - Niech monarchowie.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA B / 16:30


    P.T. Adamczyk:
    Scoring Johnny Silverhand, czyli leitmotiv w Cyberpunk 2077.
    Proces powstawania muzyki ilustrującej fragmenty gry Cyberpunk 2077, w których występuje Johnny Silverhand. Od pomysłów przez kompozycję, produkcję na implementacji kończąc.

    b/d12345

    Sala C

    SALA KONFERENCYJNA C / 09:00


    Polsound:
    Warsztaty Hands on - indywidualne odsłuchy i miks na DiGiCo i Meyer Sound.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 10:00


    Polsound - Paweł Daszkiewicz:
    Dźwięk przestrzenny na żywo
    Meyer Sound SpaceMap Go.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 11:00


    Polsound - Robert Kondziela:
    Realizacja dźwięku w teatrze - DiGiCo soft
    teatralny dla stołów serii SD(T).

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 12:00


    Polsound - Robert Kondziela:
    Dźwięk przestrzenny w teatrze.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 13:00


    Polsound - Paweł Daszkiewicz:
    Dźwięk przestrzenny na żywo
    Meyer Sound SpaceMap Go.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 14:30


    Polsound - Paweł Danikiewicz:
    Domowe studio profesjonalnej jakości - pierwsze kroki z mikrofonami Shure i interfejsami TASCAM.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 16:00


    Polsound - Paweł Daszkiewicz:
    Monitory odsłuchowe najwyższej klasy - Meyer Sound.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA C / 17:00


    Polsound:
    Warsztaty Hands on - indywidualne odsłuchy i miks
    na DiGiCo i Meyer Sound.

    b/d12345

    Sala D

    SALA KONFERENCYJNA D / 09:00


    Konsbud Audio:
    Indywidualne odsłuchy monitorów
    studyjnych Genelec.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 11:00


    Konsbud Audio - Jacek Majewski:
    Genelec - dobór, lokalizacja i kalibracja monitorów odsłuchowych.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 13:00


    Konsbud Audio:
    Indywidualne odsłuchy monitorów
    studyjnych Genelec.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 15:00


    Konsbud Audio - Jacek Majewski:
    Genelec - mastering w trudnym
    środowisku odsłuchowym.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA D / 17:00


    Konsbud Audio:
    Indywidualne odsłuchy monitorów
    studyjnych Genelec.

    b/d12345

    Sala E

    SALA KONFERENCYJNA E / 09:00


    Musictoolz i ROD Audio
    Krzysztof Osiak i Paweł Kałwak:

    ROD, czyli jak połączyć lampę z DAWem i nagrać
    rasowe gitary.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 11:00


    Musictoolz - Krzysztof Tonn i Krzysztof Rudnicki:
    Look Ahead Analog Limiter, czyli jak osiągnąć pożądany RMS i nie zabić muzyki. Sprzęt analogowy w nowoczesnym studiu mikserskim i masteringowym.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 13:00


    Musictoolz i Bettermaker - Marek Walaszak:
    Sesja masteringowa z Markiem Walaszkiem: Narcyz - Chivas/Throwback Boogie - Maro, Ghostface Killah, Raekwon.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 15:00


    Audiotech Commercial - Piotr Polak:
    Miksowanie In The Box bez myszki i klawiatury.
    Prezentacja sprzętowych kontrolerów DAW SSL UF8 oraz kontrolerów pluginów SSL UC1 wraz z przykładami ich wykorzystania w hybrydowym studio nagrań.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA E / 17:00


    Piotr Madziar:
    Dynamiczny miks.
    Działanie i zastosowanie procesorów dynamiki na przykładzie budowania miksu.

    b/d12345

    Tonn Studio

    Tonn Studio / 16:00


    Technical Tour Musictoolz i Tonn Studio
    Krzysztof Tonn, Krzysztof Rudnicki i Maciej Staniecki

    Co można osiągnąć za pomocą mikrofonów wstęgowych. Kulisy i zaplecze studia.

    b/d12345

    Sala F

    SALA KONFERENCYJNA F / 09:00


    Aplauz - Tomasz Trzebiatowski:
    Reżyserka Dolby Atmos w oparciu o rozwiązania Neumann i QSC. Odsłuchy nagrań miksowanych w systemie Dolby Atmos.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 11:00


    dr inż. Magdalena Piotrowska:
    Wszystko co chcielibyście wiedzieć o dźwięku przestrzennym, ale baliście się zapytać.
    Kompendium wiedzy o podstawowych systemach i formatach dźwięku przestrzennego (m.in. Dolby Atmos, ambisonia, dźwięk binauralny). Rozwiązania technologiczne, dobre praktyki oraz przykłady dźwiękowe.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 13:00


    Kamil Sajewicz:
    Dźwięk w filmie fabularnym w technologii VR.
    Case study filmu „Kartka z powstania” - specyfika realizacji i postprodukcji dźwięku do filmu w technologii „Cinematic VR”

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 15:00


    Aplauz - Radosław Strzeżek:
    Reżyserka Dolby Atmos w oparciu o rozwiązania Neumann i QSC. Odsłuchy nagrań miksowanych w systemie Dolby Atmos.

    b/d12345

    SALA KONFERENCYJNA F / 17:00


    Aplauz - Radosław Strzeżek:
    Reżyserka Dolby Atmos w oparciu o rozwiązania Neumann i QSC. Odsłuchy nagrań miksowanych w systemie Dolby Atmos.

    b/d12345

    Sala Balowa 1

    SALA BALOWA 1 / 09:00


    Audioversity — Immersion Acoustics Enhancement
    (AVIXA RU — Part 1)

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 11:00


    Audioversity — Immersion Acoustics Enhancement
    (AVIXA RU — Part 2)

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 13:00


    dr inż. Piotr Z. Kozłowski:
    Projektowanie zmiennej akustyki.
    Wykład o przyczynach i metodach projektowania zmiennej akustyki dla sal widowiskowych oraz sal prób.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 15:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Seminarium obejmuje zagadnienia związane z fizyką, rodzajami i metodami projektowania systemów wspomagania akustyki. Działąjący system immersyjny zostanie wykorzystany do zademonstrowania i wyjaśnienia koncepcji hybrydowo-regeneratywnego wspomagania akustyki.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 16:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Seminarium obejmuje fizykę, projektowanie i metody imersyjnego miksowania obiektowego (OBA). Działający system immersyjny zostanie wykorzystany do zademonstrowania i wyjaśnienia: koncepcji immersyjnego systemu głośnikowego, procesu pre-produkcji, panoramowania i automatycznego śledzenia obiektów audio.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 17:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    SALA BALOWA 1 / 18:00


    Demonstracja systemu
    Yamaha AFC Enhance & Image

    Pokaz działającego systemu aktywnego wspomagania akustyki, zintegrowanego z miksowaniem imersyjnym.

    b/d12345

    Sala Balowa 2

    SALA BALOWA 2 / 10:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński :

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 12:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński :

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 14:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński :

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    SALA BALOWA 2 / 16:00


    Audio Plus
    Grzegorz Stasik i Krzysztof Polesiński :

    Od stereo do L-ISA Immersive Sound
    technologia i miks w praktyce.
    Dowiedz się czym jest L-ISA i spróbuj samodzielnie miksować w najnowszej technologii dźwięku immersyjnego.

    b/d12345

    Kino

    KINO / 10:30


    Europe In Synch
    The System, the Players... and You”; A panel related to the workshop, to provide composers and rightsholders with a better understanding of the world of synch licensing.
    Participants: Nis Bogvad from EinS, Moderator: Markus Linde from EinS
    “Synch” as in “Synchronisation” is the matching of music to moving pictures. Especially music in film, TV and advertising, has been one of the most-talked about subjects in the professional music landscape in recent years and we are watching remarkable music usages in TV series, movies and commercials.
    As a young professional, you want to know what the fuss is all about. What are the potential benefits of “a synch” and, more importantly, how do I get there?
    Knowing the structures and the players, and understanding the legal, technical and diplomatic requirements of synch allows for a successful and lasting professional standing. And first of all: What is my role in this business?"


    b/d12345

    KINO / 11:30


    Europe In Synch
    The impact of technology on the creative process. How advances in technology have informed the approach of making music for synch, the pros & cons.
    Participants: Film Editors, Composers and Record Producers recommended by SoundEdit, Moderator: Nis Bogvad from EinS
    Synch: The Impact Of Technology On The Creative Process A discussion about the impact of technology on the creative process of making music, in particular for synch. The change and development from original recorded music, to library/production music to plug-in pre-programmed audio waves, algorithms and AI. The perspective from music producers using new technology and traditional composers, to the film editor and director that benefits from the mobility and financial upside.

    b/d12345

    KINO / 12:30


    Piotr Madziar Q&A
    prowadzenie Piotr Metz

    b/d12345

    KINO / 13:30


    Daryl Bamonte Q&A

    b/d12345

    KINO / 14:30


    ZPAV TBC

    b/d12345

    KINO / 15:30


    Leszek Kamiński Q&A
    prowadzenie Piotr Metz

    b/d12345

    KINO / 16:30


    Barry Adamson Q&A

    b/d12345

    KINO / 17:30


    ZAiKS TBC

    b/d12345

    KINO / 18:30


    Marek Walaszek REJECTS
    projekcja audio musicalu i spotkanie z twórcami

    b/d12345

    se22_logotypy_warsztaty_update

    Start typing and press Enter to search