testy
- test ZOOM F8 - mobilny rejestrator wielokanałowy na plan filmowy
Na ZOOMa F8 czekaliśmy w Polsce długo, bo dopiero na początku 2016 pojawiła się rzeczywista możliwość kupienia tego 8-kanałowego rejestratora w naszym kraju. Wcześniej rejestrator dostępny był tylko w przedsprzedaży, na którego wysyłkę zresztą trzeba było czekać kilka miesięcy. Wreszcie doczekaliśmy się jego obecności w sklepach w okolicach marca, a w czerwcu trafił do naszej redakcji na testy. Czy ZOOM F8 podbije rynek jako najtańszy 8-kanałowy rejestrator audio z timecodem?
Błażej Kanclerz
Więcej... - test BOSS BC-1X – kompresor stomp-box do gitary basowej
Basiści różnią się. Różnymi rzeczami. Na pewno są dwie grupy basistów - lubiących kompresor i nie. Ja należę do tego lepszego sortu, który kompresor uwielbia, dlatego bardzo chętnie zabrałem się za testowanie nowego procesora firmy Boss - kompresora basowego BC-1X. Jednocześnie proszę wziąć pod uwagę, że mogę być nieco stronniczy, bo kompresor w moim torze być po prostu musi - ale z drugiej strony wiem, do czego służy i jak go używać.
Przemysław Ślużyński
Więcej... - test porównawczy Focusrite Scarlett Solo vs nowy Scarlett Solo 2. generacji v2
Jak zepsuć bardzo dobry produkt? Jest wiele możliwości. Do najprostszych należą kiepski suport, brak aktualizacji, arogancja producenta. Focusrite wybrał trudniejszą drogę - wystarczy po prostu zrobić produkt jeszcze lepszy! No i dostaliśmy do testu nową wersję znanego interfejsu - najtańszego i najmniejszego z serii, Focusrite Scarlett Solo.
Przemysław Ślużyński, Radek Barczak
Więcej... - test Kawai Concert Artist CA-97 – cyfrowe pianino z drewnianą płytą rezonansową i drewnianą klawiaturą
Czy jest na świecie cyfrowe pianino, które może zastąpić dobry instrument akustyczny? Odpowiem nieco na około - jeśli Artysta tej klasy, co Adam Makowicz decyduje się na konkretnie ten instrument, jest to jednoznaczna odpowiedź. Proszę Państwa, oto Jego Wspaniałość Kawai Concert Artist CA-97 :-)
Radek Barczak
Więcej... - test Avalon VT-737sp – riderowy channel strip
To nie jest nowe urządzenie. Już sam fakt, że od prawie dwudziestu lat na rynku jest, mimo sporej ceny, nadal popularne sprawia, że musieliśmy się zainteresować tym procesorem. A jest to kawał dobrej roboty - pod każdym względem.
Przemysław Ślużyński
Więcej... - test Roland JUNO-DS 61 - mobilny syntezator workstation
Po co Roland wprowadza do oferty syntezator / workstation, który jest tylko nieco tańszą, a pozbawioną kilku istotnych funkcji wersją workstation Roland FA-06? Czy różnica około 400 złotych jest na tyle kusząca, by zamiast FA-06 zainteresować się JUNO-DS 61?
Radek Barczak
Więcej... - test Resident Audio M8 - aktywne monitory do domowego studia
Resident Audio to marka stworzona m.in. przez założyciela marki ESIO - z założenia ma to być wyżej pozycjonowana marka dla bardziej wymagających odbiorców parających się home recordingiem. Czy nowy model monitorów M8 faktycznie zaspokoi wyższe oczekiwania nie tylko początkujących użytkowników?
Radek Barczak, Piotr Neumann
Więcej... - test DPA d:screet 4061 – miniaturowe mikrofony pojemnościowe
Miniaturowe mikrofony duńskiego producenta DPA z serii d:screet oznaczone numerami 4060 do 4063 są obecne na rynku od prawie dwóch lat. Według zapewnień producenta te „wszechstronne konie robocze” równie dobrze sprawdzą się na planie filmowym, scenie teatralnej, jak i w przypadku rejestracji i nagłośnienia wykonań instrumentalnych. Do wachlarza tych zastosowań moglibyśmy również dodać... nagrania binauralne. Z tym właśnie przeznaczeniem omawiany produkt DPA trafił w moje ręce. Czy się sprawdził?
Paweł Uszyński
Więcej... - test Gibson Pro Audio Les Paul 6 Reference Monitor - referencyjne aktywne monitory studyjne
Gibson nie jest pierwszą firmą gitarową, która wprowadziła do oferty monitory studyjne. Ale trudno porównywać “dokonanie” Fendera z propozycją Gibsona. Bo Gibson zaproponował monitory klasy wyższej, monitory referencyjne. Jak to możliwe?
Radek Barczak, Przemysław Ślużyński, Dawid Janczak, Dawid Kujawa
Więcej... - test APS KLASIK - aktywne monitory do domowego studia
Dobra. Pierwszy etap zachłyśnięcia się homerecordingiem mamy za sobą. Polubiliśmy to, sprawia nam to frajdę, stało się sposobem na życie i pracę. Zaczęliśmy nawet z tym wiązać przyszłość. Zaczynaliśmy od "najdroższych" najtańszych monitorów, na jakie nas było stać. To serce naszego studia. Poznaliśmy je, polubiliśmy, ale... Dojrzeliśmy do zainwestowania w bardziej profesjonalne monitory studyjne. Czy APS KLASIK to odpowiednia propozycja?
Radek Barczak, Piotr Neumann, Dawid Kujawa
Więcej...